tisdag 23 november 2010

Oj! Tre uppdateringar på en vecka? Vart är bloggen påväg? ;)

Någon har ju redan varit inne och skrivit om måndagen men jag känner mej mer eller mindre tvungen att lägga in en hälsning. Tusse går framåt men vi saknade Jake under övningen och även Fanny vad saknad. jag är ledsen, Fanny, om jag stavar ditt namn fel för jag vet inte hur det stavas, dock hade jag kunnat kolla upp det i skolkatalogen men den ligger för långt bort.... Och Natalies efternamn ska man ju inte ens försöka stava..... (jag vet inte ens om jag stavade förnamnet rätt) och dom andra som inte var där saknade vi oxå, givetvis =)

Stämningen blev ju bättre efter en liten stund och jag ber personligen om ursäkt för att jag inte var 100 procent på hugget och lite off och alla andra gånger jag varit det. Har känt mej lite dum över det, men nu vet ni att jag verkligen inte menar att dra ner stämningen eller nåt sånt. Nog om det. Punkt!

Julmarknaden närmar sig och jag tror att den blir bra och att vi får in mycket pengar att spendera!! och TAGGA SÖNDAG!!! (ledsen att jag inte kan medverka då, skulle göra det hellre än allt annat, egentligen!!)





Engagemang hädan efter, tjejer?

och en sak till.....
Jag tycker om er!

/the one and only-manligheten själv

Inga kommentarer: