fredag 26 november 2010

five days!!!

Fem dagar, 7 inlägg!!!!

Det här måste vara något slags rekord!!

Jag tror att vi nästan måste ha fördubblat antal blogg inlägg på bloggen den här veckan!!

För att inte bryta våran otroligt bra trend så tänkte jag blogga idag för om jag känner min miriam korrekt så brukar hon vara ganska upptagen på helgerna!

Så det har fortfarande inte slutat snöar vilket visar att vårt nya tema passar perfekt! Men nu räcker det väl med den som redan är va? Vi behöver nog inte mer förns efter jul.

På söndag är det pysseldag det glömmer ni inte va??? Åh nu kom bridge over troubled water på spotify! fy va mysigt! Jag hoppas att ni alla får en toppen fredags kväll! På tal om fredags kväll, vem tycker ni ska åka ut i idol?? Haha Jag tycker Minnah! Kom igen nu människor kommentera!! Läs!

Ha det bra!
// The Flum!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Linnea åkte ut igår, det suger! Men imorgon är det pysselkväll hos Anne wuho! :D.

Unknown sa...

Heja Jay!
Han är bäst.
Ni är fantastiska på blogga:-)
Vi ses imorgon.

miriam sa...

Vilken tid sa vi för pysselkvällen? jag blir förvirrad av att det kallas kväll :O
Emelie, du känner mej väldigt väl. Tid är inte det jag har mest av ;) <3