torsdag 25 november 2010

Bara för att jag känner att jag måste följa upp vårat bloggrace här så skriver jag ett till inlägg!
Jag kan än en gång beklaga att jag inte kan vara med på söndag, men detta ska inte bli ett depressivt inlägg, då hade jag ju lika gärna kunnat hoppa över att skriva.

För att följa upp det juliga temat:

- Vad kallas det när man får äta hur mycket man vill på ett julbord?
- Julkrubba!

- Varför ligger det skärvor på golvet?
- Tomtegubbarna har slått i glasen!

- Tomten gjorde fel.
- Ja, han fick en bock i kanten!

"Vad heter tomtens affärsmän?"
"Bissinissar!"

"Kommer du ihåg vad du gjorde på advent?"
"Nä, det är en enda stor lucka!"

"Vem döptes efter platsen huset stog på?"

"Tomten!"

"Vilken kändis är bäst att ha med då man klär granen?"
"Gary Glitter!"

- Hur går det för Lucia i år?
- Lysande!

- Vad gör orkestern den 23/12?
- De har julstämning!

Hope you enjoy

/the one and only-manligheten själv

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha Miriam xD vi kommer sakna dig på söndag<3