torsdag 21 oktober 2010

Om Du Ser Mig Så Finns Jag

















Igår var den stora dagen, då vi spelade upp "Om du ser mig så finns jag" och till hjälp hade vi Filippa som filmade och Linn sjöberg. Ja, resultatet är nog inte jag personligen som ska svara på, i o med att, allas våran älskade, Marita lurade mej och Elin att göra bort oss i form av att stå med ryggen mot hela publiken..... ja tack marita för allt du gör ;)
Och antagligen var jag och Elin dom enda som förstod vad det "vanliga slutet" innebar XD haha men tur att det var i slutet i alla fall... och det var ju lite smått förvirrande för alla (även teatermedlemmarna)


Lite bilder från Linn (bilderna hamnade huller
om buller och upp och nere och så... men gör så gott ni kan)






/the one and only - kvinnligare idag än igår

7 kommentarer:

emelie sa...

Linn måste komma och ta mer biler! hon var ju sjukt duktig:) Jag måste få bilderna också så jag kan lagra dom tsms med alla andra landsbro teater saker:)

miriam sa...

jaa ^^ haha jag träffar ju dej ibland, så det ju bra (Y) jag har kanske lite annat oxo :D
Hon är jätte duktig :D

Johanna sa...

Fin fina bilder!

Anonym sa...

Skitbra bilder på en suverän trupp med skådespelare...JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ER. Kram tant Anne

Jakob sa...

Awesome pics!!!
Men nu låter det kanske som om jag inte har varit inne här på aslänge, men vem har bytt designen på bloggen? Den va i alla fall FEET!

Unknown sa...

Så bra bilder. Inte klokt vad proffsigt det ser ut. Men så är ni ju proffsiga också. Kram

miriam sa...

Ja, vi gjorde det ju inte svårare för henne att lyckas med bilderna ;)
haha men hon är jätte duktigt, och jakob det är Emelie..... du försa dej på teatern i måndags och erkände att du inte varit inne ;)