tisdag 26 oktober 2010

Måndagen den tjugonde någonting oktober fast skrivet tjugonde något oktober, fast tisdagen efter.

Igår var det ju teater igen, som ni förstår.
"Vi hinner väl med styrelsemötet på en kvart innan teatern börjar, det ska ju inte ta så lång tid." Det var Maritas ord när jag träffade henne på bussen hem. Och hade hon rätt? NEJ!! Vid 20 över 6 (efter lite drygt en timme) så satt vi fortfarande och diskuterade punkten julmarknad, fast vi hade ju släppt pysselkvällen, eller? ;O

Det blev mest en genomgång av kläderna till Tusse... nej juste den heter ju "jag hatar bussar" eller nåt i den stilen va? ;) Okej, jag ska vara ärlig, jag vet att den heter "jag hatar pussar" eller vet och vet, jag tror ju det......
Lika mycket som jag förstår vem jag ska vara.... men efter min scen vet jag ju inget. Och juste, för första gången ska vi SKJUTA FRAM EN FÖRSTÄLLNING TILL VÅREN!!! Hör och häpna!! För det var ju absolut iiiiiiiinte det som hände med katitzi, fy skatan vad skräpigt det är i skogen eller om du ser mig så finns jag eller den andra som vi la ner, eller vart tar alla strumpor vägen, inte heller pricken skulle jag väl gissa på? ;)

Nej, detta var inte kritik mot Marita..... inte alls.....

/The one and only - manligheten själv

1 kommentar:

Sara Danvall sa...

hahaha:P
men att vi inte kunde lämna pysselkvällen var ju för att du skulle dra upp det hela tiden det var ju inte vårat fel:P
och vi har som sakt skjutit upp alla våra förestälingar. det tar längre tid än vad man kan räkna med ibland!