fredag 2 september 2011

Ett första inlägg!

Hejsan Allihopa (=
Det är jag som är Ellen BS.. Men skippa BS för jag föredrar Ellen ;) Meen, det är iallafall jag som tagit över här på bloggen, hoppas att jag ska kunna fixa det här lika bra och göra er läsare lika nöjda som Miriam gjort! Om inte ännu bättre ;)
Jag är precis som alla andra rent ut sagt lycklig över att hösten är kommen och att vi på teatern kan starta om igen! Vi håller tummarna för en superdunder termin! Vilket vi egentligen är helt onödigt att vi gör, för vi är väl redan aningen övertygade om att det blir fullspäckat med underbara människor, underbara skratt, och underbara människor! + En till! Jaa, en liten fågel sjöng i mitt öra att vi eventuellt kommer få ännu mer tillökning hos oss! Så det är bara att fortsätta hålla tummarna!
Vi startar nu på måndag på riktigt! Och det kommer bli helt AWESOME! (:

Nuu har jag varit här ute och visat mig! Jag lovar att jag verkligen att jag ska göra mitt bästa för att hålla er så uppdaterade som möjligt på vad som händer!

Ha det fint alla ni fina! Vi höres nog snarare än ni anar =)(=

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är bäst Ellen!
Fortsätt blogga!!!