måndag 17 januari 2011

Tillbaka på banan där vi avbröt för paus.

Det var dags idag igen för teatern och det var verkligen välbehövligt för de flesta tror jag nog allt. man saknar ju fina människor när man inte träffar dem på länge.
Vi övade på pjäsen, hann prata lite om Stockholm, fika och mycket mer. Sånt som man alltid gör, pratar, skrattar, ballar ur på.... host.... vårat eget lite speciella sätt. materialrummet vid två? absolut. Lena tights, glidig tröja och sååååå mycket mer!
Kärlek på er fina vänner!

we're back on track! Finally!

/the one and only-manligheten själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul kul kul med teater!!!! KRAAAAAAAAAAM Marita

Anonym sa...

jepp Det e asum!!! och den blev verkligen häftig! grymt va dig miriam!!! kram Sara

miriam sa...

tackar sara ^^
det är ju alltid lika kul att träffa er (så ta det VERKLIGEN inte personligt om jag råkar försova mej ;) )
kram

Anonym sa...

Kan jag få en uppdatering på hur det gick i måndags efter att jag fick lov att gå?
Jag är ju lite nyfiken på vad ni gjorde och om ni skötte er!! =)
KRAM MARITA