lördag 29 januari 2011

önskamål om uppdatering, jag gör alltid som ni säger.

Marita ville ha en uppdatering, och en uppdatering ska hon få!
I måndags gick det framåt. Trots att jake fått sitt manus till något helt annat som inte alls har med denna teatern att göra men han hade tankarna på..... lite annat håll. Men jag tror nästan vi börjar på till tössepjäsen, faktiskt! det är ju bra. Vi hann köra igenom den en gång har jag för mej och vi slutade lite tidigare än vi brukar har jag för mej. Mitt minne är itne det bästa men jag har lite för mej att det var så. Och vi hoppas snart på att spela upp den.

Men jag minns inte riktigt mer, har jag missat nåt så får ni tillägga det! :D

Det gick bra i alla fall. Jag tror alla börjar hitta sina roller. :)

och på måndag är det på gång igen. Även dom som har studiedag ska komma på teatern :D ^^

/the one and only-manligheten själv

Inga kommentarer: