onsdag 3 mars 2010

HEJ!

Nu tog jag mej visst friheten att skriva ett inlägg utan Maritas godkännande :S undra om hon kommer förvisa mej från teatern förevigt :S ;)
Tänkte bara meddela att Stockholm var U N D E R B A R T ! !
Dock fick vi ju inte champagne när vi kom dit, som jakob trodde, men det var ju roligt ändå ^^ och vi flummade massa och shoppade ju givetvis ganska mycket eftersom vi var 11 tjejer och 1 kille... vilket verkar ganska uppenbart ;)

MEN anledningen till att jag tänkte överraska Marita med ett hemligt inlägg var för att jag hade med mig min kamera, så jag tänkte passa på att lägga upp lite stockholmsbilder, eftersom en bild säger mer än 1000 ord. Och ni skulle aldrig orka läsa mina 1000 ord :P










Jag ber om ursäkt ifall bilderna blev lite enformiga men vart jag än tittade så fanns Matilda med på alla bilder ;) försökte hitta några utan henne ^^ haha och ett litet tillägg är att Emelie inte var inte med på alls så många bilder man kan tro ;) och anne gömde sig ganska väl faktiskt, men ingen lyckas gömma sej helt och fullt från mej :D

Lite uppdatering är att både "den stora gruppen" och "den lilla gruppen" går framåt och båda phäserna blir jätte bra..... dock undrar jag lite varför jag skrev "lilla gruppen" eftersom det är alla i hela föreningen som är med :P men vi är ju ganska små allihop. men Det går framåt och jag hoppas verkligen att ALLA kommer och ser sen när vi ska spela upp dom (i framtiden någon gång, men inte allt för länge)

Ha det fantastiskt! /Miriam

Inga kommentarer: