måndag 9 november 2009

En dag på teatern




Vi träffas en gång i veckan för att umgås, skratta men framför allt spela teater


Vi träffas alltid en stund innan själva teatern börjar för att
äta mellanmål, umgås och prata en massa.


Ibland tar det lite tid att komma ner till själva scenen eftersom det
händer en del på vägen.....idag frös vi tex


Regissören på plats

Här övar vi på pjäsen Pricken



I väntans tider....


Här har vi börjat med Mord och kanelbullar

En slut teaterapa vid namn Anne säger "tack för mig"


4 kommentarer:

Unknown sa...

Underbara bilder. Det är så kul och energiladdande att få träffas på måndagar. Heja oss!

Anonym sa...

Teater gör mig lycklig behöver jag säga mer? :D.

kram johanna :D

Anonym sa...

Men Anne varför tog du inte mig och oboy bilden också ;D jag ÄLSKAR att sniffa oboy pulver <3

// Zara

Anonym sa...

jag ska lägga ut den på nätet så var lugn Zara

/Anne