måndag 21 september 2009

Sara D här!
Idag blev det min tyr att skriva om teaten!
Idag började vi med att köra några uppvämingar innan marita var klar med dom små!
Efter det så berättade Marita för två som var och tittade på vår övning. sen så började vi på secn 9.
När vi hade splat klart det. Så satte vi oss ner och bara läste manuset fast med inlevese och så.
Då han vi bara till kapitel 4 innan vi var tvungna att avsluta för att tiden var ute.
Vi hade det verkligen kul idag. Och vi komemr bara längre och längre fram efter varge gång.
Så nu längter jag illa fall till nästa måndag!
Ha det bra!<3

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag längtar också efter nästa måndag. Ni är så duktiga som kommer framåt varje vecka och kul har vi. Kramen

Johanna sa...

Det är super kul med teater, Jag gillar er alla så väldigt mycket :D. Vi har så kul :D!

KRAM!

Nathaniel sa...

felstavat gånger 23

Unknown sa...

Min lilla son är bra på att räkna! =)
Tur att man får skriva hur som helst på bloggen för det är lika bra ändå! Innehållet är ju viktigast. Kram