måndag 28 september 2009

ChaCha ;)!

Idag på teatern hade vi lika kul som vanligt kan jag ju säga. Det var mycket skratt och det är ju aldrig fel. Först började vi med dem små och pricken pjäsen. Vi körde igenom hela manuset och det kändes jätte bra måste jag säga. Vi har kommit en bra bit på den pjäsen och det känns super det oxå. Sen började vi med ungdomspjäsen, eller började och började vi letade kläder i Annes källare. Det var super kul, mycket man kunde hitta. Det var ju till och med så att Jakob ville sova där på helgerna *fniss*. Efter att vi hade hittat lite kläder och kommit till rätta med våran roll så flippade vi ut totalt ganska mycket. Men vi hade som sagt riktigt kul. Ha nu bra era små teaterapor så ses vi nästa vecka!

/ Johanna :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en rolig stund som vanligt.....vi får ta och kolla på lite bilder sen
/Anne

Unknown sa...

Jo ni är ju inte kloka, men kul har vi. Jag håller med om att det kändes bra med Pricken och att vi kommit en bit med den. Anne får se upp så inte Jacob somnar i hennes källare på helgen!
KRam på er.

Nathaniel sa...

bra skrivet!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)=);):0:):):):=;(

Emelie sa...

Riktigt kul har vi :D:D som vanligt:D ja anne du får ringa om du får problem med jakob så kan vi komma och hjälpa dig att bära upp honom... han själv är ju inte så bra på att bära som du kanske vet^^ :P :D

Jakob Hördegård sa...

Wowhow, I måndags var teatern mycket rolig, jag kanske tar till baka att bo hos Anne på helgerna. HeHe

Anonym sa...

Jakob du kan få nyckel till källardörren....så länge du lovar att sortera pellets åt mig

Anne

Unknown sa...

Tänk på att barnarbete är förbjudet Anne!

Anonym sa...

Just det Anne, Glöm inte det! // Johanna

Loussan Lou sa...

barnarbete är bra för moralen! gives you a backbone



sen får jag ju ordning på pelletsen