söndag 4 december 2011

Tjoofrääs!
Jag får ursäkta för min lilla miss. Att jag inte kan skilja mellan verklighet och dröm! Då jag suttit och väntat på att.. Någon? Skulle uppdatera bloggen, bara för att jag visst har drömt att jag gav ansvaret till någon annan! Det hade jag ju inte.. Som ni då kanske har märkt! Men det är ju sånt som händer oss alla, eller? :D (a)
Jaja! Jag vet inte riktigt vad som har hänt sen sist! Men vi alla är väldigt exalterade inför Stockholmsresan i vår! Marita har delat ut fryspåsar åt höger och vänster för att det ska säljas och vi ska bli rika! ((: Muhaha!
Gällande teaterspelandet vet jag inte riktigt hur långt vi har kommit, men andra andra gruppen, Kapten röd som Marita då förfärats en aning över, bara för att den är så otroligt STOR! Har vi nu delat in i en liten grupp till, som har fått i uppgift att jobba med Forumteater! Som vi sedan ska spela upp för åttorna på Whitalaskolan! Kommer bli asgrymt! ;D Precis som allt annat är på teatern!
Idag är det måndag, och vi sätter igång igen! Ska se ifall jag kan fixa lite uppdateringar här till kvällen (: Ha en superduperdunderfin dag ((: För det tänker jag haaa :D :D
Puss ;*

Inga kommentarer: