måndag 7 mars 2011

Okej, nu är jag tillbaka. Saknat er som tjyven!

Nu är jag tillbaka i Sverige och det betyder att uppdateringen kommer börja på riktigt!Idag var det ju, som vi längtat efter, teater och lika galet som alla andra gånger, men pussar, rökning, förlovning, äktenskap och otrohet och annat sånt som man annars bara ser på tv.

Tack för idag, och vi ser fram emot stockholm och senare även uppspelet. En fågel viskade även att det sprudlar av nya idéer till nästa år....... jag låter slutet vara öppet......

/the one and only - manligheten själv

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! det var ett starkt medelande. Tänk att det är någon mer som sakanr alla där hemma. lyckos dig att få vara tillbaka hemma nu. Det skulle jag med vilja vara. saknar er också väldig mycket.
kram på er från mig långt hemmifrån!

Miriam sa...

anonym..... vem kan det vara ;) haha
okej, vi genomskådade dej, sara.... eller är det sara? :O
nej, men du kommer nästa vecka va? Jo, allt har sina fördelar både att itne vara hemma och att vara det..... :)

Anonym sa...

Vi saknar dig också Sara! /Marita