söndag 6 juni 2010

Premiär i fredags för "Om du ser mig så finns jag" . Det var galet kul och alla var verkligen duktiga :D Elin blev gravid precis innan, vilket var lite kul så och lite andra ändringar skedde där när vi väntade på publiken ;) :D men i alla fall så var alla jätte duktigt och även marita fick vara med på scenen ett litet tag ;)
På månd
ag fortsätter vi succén med 3 föreställningar för ramkvilla och landsbro skola :D


Fortfarande att komma ihåg:

"Vart tar alla strumpor vägen" Måndag 7/6 18.00 i landsbro saga biograf!!!


see ya tomorrow :)

/thew one and only - manligheten själv

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ni var underbara och föreställningen gick toppen. Nu har vi hela måndagen att se fram emot. Det ska bli toppenkul. Heja oss!!!!

emelie sa...

åh det var helt underbart bra! :D och måndagen var helt awesome också!

miriam sa...

JAAAA :D det var verkligen kul och vi var jätte duktiga :D stor artikel i tidningen oxo, och första sidan ;) haha :D tack alla som varit med det halvåret jag varit med ;)

Unknown sa...

Vilken toppenavslutning på terminen. Mycket roligt med framsidan i Vetlandaposten också.
Ser fram emot augusti när vi ska sätta fart igen. Men Pricken först och främst.....
KRAMAR

the one and only-manligheten själv sa...

jaa.... får väl se om jag tar mej ut och tittar på er en stund på pricken.... det är ju minst sagt mitt ute i skogen ;) haha jaa... denna terminen har varit helt awesome :D TACK!!!